У виданні назвали головні стримуючі фактори росіян у Чорному морі.
Успіхи ЗСУ в Чорному морі впливають на успішність зернового коридору / Фейсбук Олександр Кубраков
Завдяки успішним атакам на російські військові кораблі в Чорному морі Україні все частіше вдається встановити там певний контроль, незважаючи на зворотні зусилля з боку РФ.
Як говориться в статті The New York Times, на думку аналітиків, здатність кораблів ходити, незважаючи на погрози Кремля, може бути наслідком нової здатності Києва вражати російські військові кораблі і потенційно стримувати їх від наближення до українських вод.
Ще одним можливим стримуючим фактором у матеріалі NYT назвали те, що судна опиняються на західному узбережжі Чорного моря біля країн-членів НАТО, які допомагають відстежувати активність росіян у морі за допомогою повітряного патрулювання. На думку журналістів, агресивні дії РФ там викликали б засудження.
ЄС втратив контроль над зерновою боротьбою в Україні, — Politico
В ООН не задоволені новим морським коридором для експорту зерна з України
Чи готова Україна відкликати позови до СОТ через заборону на зерно: у Мінекономіки назвали умову
Як зазначила аналітик американського центру морської стратегії Тея Данлеві, останні удари ЗСУ по російських кораблях показали, що «Україна починає займати все більш наступальну позицію в Чорному морі» і існує «зв’язок між успіхом коридору» і цією військовою кампанією. На підтвердження цього вона згадала про атаку на десантний корабель «Оленегорський гірник» в Новоросійську і те, наскільки далеко була ця ціль.
«Це важливий фактор стримування, оскільки він тримає російські судна на відстані», — пояснила вона.
Журналісти нагадали, що за останні тижні новим зерновим коридором пройшли сім вантажних українських кораблів.
Зерновий коридор в Чорному морі
Першим прорвав зернову блокаду Росії в Чорному морі ізраїльський корабель Ams1. А 24 вересня з українського порту вийшов другий за рахунком балкер з українським зерном. Тоді вирушив у плавання корабель Aroyat. Кінцевий пункт зупинки — Єгипет. Туди корабель прямує під прапором Палау, перевозячи на борту 17 600 тонн української пшениці.