У Луцьку проходить дводенний воркшоп «Волинь Ділова», де представники влади, бізнесу та експерти працюють над оновленням бренду Волині та стратегіями економічного розвитку регіону.
Захід відбувається у МСУМК 24-25 червня. Про це повідомляє журналістка видання Бізнес.Район.
Петро Кульпач, представник Volwest Group розповів, що їхня компанія вирізняється стратегічним підходом до ведення бізнесу, зокрема через диверсифікацію активів. Також він зазначив, що така модель дозволяє зберігати стабільність і ефективність у різних економічних умовах.
Читайте також: Місто кафе: як соціальне підприємство у Луцьку перетворює прибуток на зміни
Особливо показовим, з його слів, став 2022 рік: деякі бізнеси, як розважальний центр «Адреналін», зазнали втрат через військові дії, натомість інші, зокрема Демидівський консервний завод, значно наростили обсяги виробництва.
Volwest Group активно практикує залучення співробітників до співвласності бізнесу. Яскравим прикладом стала історія з комп’ютерною академією «ШАГ» (нині IT Step Академія), де компанія допомогла розширити франшизну мережу з 10 до понад 80 філій у різних країнах світу.
Особливу увагу компанія приділяє навчанню персоналу через власну бізнес-академію.
«Якщо людина в нас попрацювала хоча б три роки, то я гарантую, що вона паралельно отримала ще одну вищу освіту», – повідомив Кульпач.
Останнім досягненням стало навчання понад 200 менеджерів роботі зі штучним інтелектом – від 16-річних до 75-річних співробітників.
Компанія також поділилася своїм досвідом, випустивши 700-сторінкову книгу «Анатомія ритейлу» – перше в Україні видання такого роду.
Читайте також: Знайомий волиняка є у кожного: як формують бренд регіону через туризм
Особливістю Volwest Group є створення допоміжних компаній, які спочатку обслуговують власні потреби, а згодом виходять на зовнішній ринок.
Компанія «Техномодуль» (холодильне та вентиляційне обладнання) зараз лише 15% доходів отримує від власної мережі магазинів. Аналогічно розвиваються рекламна компанія (40% зовнішніх клієнтів) та софтверна компанія (55% зовнішніх замовлень).
Розвиток мережі клінік BEHEALTHY почався з розробки приладу для холтер-ЕКГ. Наразі мережа налічує 13 клінік, 62 лікарі та входить до топ-3 приватних клінік сімейної медицини в Україні.
«Ми даємо можливість людям розвиватися, реалізовувати свої ідеї та по-іншому дивитися на свій бізнес», – зазначив спікер.
Музей сучасного українського мистецтва Корсаків площею 12,5 тисяч квадратних метрів став проєктом компанії у сфері культури. Нещодавно музей отримав спеціальну відзнаку конкурсу «Європейський музей року 2025».
«Ми інвестували в це з причини розвинути місцеве артсередовище і не лише місцеве в місті Луцьку», – пояснив мотивацію проєкту представник компанії.
На початку повномасштабної війни компанія створила швейне підприємство City Lab для виготовлення турнікетів та медичних аптечок для військових.
«Ми не дивимося на диванних аналітиків, ми дивимося на відгуки військових, які нам присилають повідомлення про те, що наші турнікети або аптечки врятували життя», – зазначив спікер.
Компанія також облаштувала фасад розважального центру «Адреналін», повністю складений із 927 сонячних панелей потужністю 530 кВт, створивши нову компанію Solar West.
Центральною ідеєю підходу Volwest Group є створення можливостей для співробітників стати співвласниками бізнесу.
«Таким чином кожен працівник достойний в нас того, щоб стати співвласником успішного бізнесу», – підсумував Петро Кульпач.
Довідково: Volwest Group – група компаній, яка працює з 1992 року та об’єднує понад 20 бізнесів з 4000 працівників і 65 мільйонів споживачів щороку.
Читайте також: Полісся.Перезавантаження: волинські громади об’єднуються для підтримки місцевої економіки