Український бренд Etnodim розробив вишиту сорочку до другої річниці формування 13 бригади НГУ «Хартія». 40% прибутку спрямовуватимуть на потреби бригади.
Про це повідомили в соцмережах «Хартії».
«Ця сорочка поєднує традиції та дух сучасних воїнів, які щодня боронять нашу землю. Орнаменти символізують силу, незламність та єдність, а емблема «Хартії» нагадує про відвагу тих, хто стоїть на захисті України. Вишиванка – це не просто одяг, це символ нашої культури та ідентичності. Нехай вона стане оберегом для кожного, хто носить її з гордістю», – коментує начальник штабу бригади «Хартія», полковник Максим «Альтаїр» Голубок.
Максим став обличчям кампанії разом із військовою медикинею Юлією «Тайрою» Паєвською.
Як зазначили на сайті бренду, передня частина сорочки, комір та манжети оздоблені стриманою вишивкою в тон тканини. Вишивка містить характерні для бригади елементи: лого, стилізований тризуб з мечами, геометричні гілки, притаманні слобожанській вишивці та людей, які тримаються за руки — як символ підтримки.