Транспортні проблеми Бущини: чи порозуміються пасажири з перевізниками

У Буську незабаром відкриється новозбудована автостанція

 

 

У вихідні з Буська до Красного добратись проблемно, а про дальші села – й поготів.

Район.Буськ спробував розібратись у цьому і виявив наступне.

«Як доїхати, особливо старшим людям, зокрема, пенсіонерам, у вихідні з Буська до Красного, щоб дістатись електрички? – запитує наш читач. – Автобус за місцевим маршрутом не курсує. Хіба пощастить потрапити під розклад львівських маршруток». 

А ще пасажир цікавиться, хто встановлює і на яких підставах розцінку за проїзд. Бо дивно: з Буська до Красного платиш 25 гривень, а з Буська до Львова – сто. Це ще півбіди, бо водії не завжди дадуть тобі квитка. Хіба самому треба вимагати. 

«А чи не значить це, що гроші йдуть в кишеню водія і власника маршруту. Тоді звідки візьмуться податки на війну?» – запитує він.

Ситуація з автобусними перевезеннями загалом на Львівщині досить проблемна. Вже, здавалось, другий рік, як нібито запровадили безготівкову оплату за проїзд. В автобусах встановили спеціальні пристрої – валідатори, які забезпечують реєстрацію поїздки. Однак мало хто ним користується – тож об’єктивного обліку кількості перевезених пасажирів як не було, так і немає. Кому це вигідно – зрозуміло. Однак кого ми дуримо? Ще один важливий аспект: – людина, яка має квиток, застрахована на поїздку, і якщо трапиться ДТП,  матиме права на відшкодування.

Такий непорядок і далі дає привід несумлінним перевізникам аргументувати, мовляв, пасажирів не має, маршрути нерентабельні. Тому й тарифи треба підвищувати. І ніби зачароване коло, яке влада, яка сама задекларувала, що наведе лад у цій царині, не може розірвати. А може і не хоче !?

Але ближче до нас. Як розповів один з водіїв маршруту Буськ-Красне, справді, кількість поїздок зараз суттєво поменшала, бо «немає пасажирів». Графіку – як такого також немає. У вихідні працюють дві машини зранку і під вечір, коли є пасажири. У інші години курсує одна машина. У суботу працює також одна і лише зранку. Ці дні використовують для ремонту і профілактики транспортного засобу. А

Інформацію про теперішній стан перевезень через автостанцію Буськ підтвердила її працівниця. Також вона зауважила, що скоротили кількість рейсів і львівські маршрутки, зокрема у вихідні дні. 

Перебої з автобусним сполученням на місцевих маршрутах Бущини, і на які неодноразово скаржаться місцеві жителі, підтвердив перевізник Петро Бербека. За його словами, ситуація з перевезеннями складна, і не лише на місцевих маршрутах.

За його словами, жителі, які користуються маршрутом Буськ-Красне, мають все ж таки більше можливостей дістатися до місця призначення, ніж ті пасажири, які живуть у віддалених селах. Адже в напрямку Красного курсують львівські маршрутки до Борткова, Золочева чи Глинян. Значно гірша ситуація склалася для пасажирів, які проживають навіть у найближчих до Буська селах, але в інших напрямках, зокрема – Грабової. Перевізники суттєво зменшили кількість рейсів через малу кількість пасажирів. Автобуси часто їздять напівпорожні, що робить маршрути нерентабельними.

«Люди мають розуміти ситуацію з перевізниками, для яких маршрути, як правило, є нерентабельними. Навіть під’їзд автобусів під електрички не забезпечує достатнього пасажиропотоку, адже кількість пасажирів електричок також значно зменшилася», – зауважив Петро Бербека.

Проблема полягає не тільки у малій кількості пасажирів, але й у тому, що не має водіїв. Водії, як правило, пенсійного віку, хочуть мати хоча б один-два дні відпочинку, що пов’язано також і з безпекою пасажирів. Підмінних водіїв, як правило, немає. А якщо захворів?

Ситуація дійшла до того, що в суботу автобуси курсують тільки до обіду, а в неділю маршрут Красне-Буськ взагалі не функціонує. Про можливості покращення ситуації наразі говорити важко. Перевізник, за словами Бербеки, працює собі у збиток, перевозячи, зокрема, пільгові категорії пасажирів, проте не відмовляється від роботи. 

Якщо графік перевезень не можливо виконати, то люди просять хоча б оприлюднити актуальний графік, аби знати, коли йти на автобус, будучи впевненим, що вчасно доберешся. Петро Бербека поінформував, що незабаром у Буську відкриється автостанція, де постійно працюватиме каса. Тож пасажири знатимуть діючий графік руху автобусів. Про зміни, що стосуватимуться скасування маршрутів, пасажирів оперативно інформуватимуть.

Щодо мінімального тарифу у 25 гривень, Петро Бербека зазначив, що це рішення затверджено Самбірським АТП 14608, і перевізники змушені його виконувати. Для отримання детальнішої інформації щодо алгоритму формування тарифу слід звертатися безпосередньо до офісу підприємства.

Джерело

Новости Крыма