Тимчасовому коридору довіряють: цим маршрутом почали заходити в 10 разів більші кораблі

З початку роботи цього альтернативного маршруту фрахт в українських морських портах здешевшав на 30-40%.

Тимчасовому коридору довіряють: цим маршрутом почали заходити в 10 разів більші корабліВід часу, коли пішли цим маршрутом перші судна, фрахт з Одеси, Чорноморська та Південного подешевшав на 30-40% / фото t.me/V_Zelenskiy_official

Тимчасовим зерновим коридором почали заходити приблизно в 10 разів більші кораблі, ніж тиждень-півтора тому.

Про це в ефірі інформаційного телемарафону розповів міністр аграрної політики та продовольства України Микола Сольський, зазначивши, що ринок почав довіряти цьому коридору та українським військовим.

«Якщо ще тиждень-півтора назад заходили маленькі кораблі. Перший, нагадую, був взагалі на 4 тис. тонн зерна. Зараз це кораблі розміром орієнтовно в 10 разів більші. Що свідчить, що ринок акуратно, але вже почав довіряти цьому коридору і в черговий раз почав довіряти українським військовим та всім іншим, хто змогли зробити цей коридор», – сказав він.

Міністр повідомив, що від часу, коли пішли цим маршрутом перші судна, фрахт з Одеси, Чорноморська та Південного подешевшав на 30-40%.

«Це все рівно дуже дорого, але це вже значно дешевше, ніж пару тижнів назад. Ми очікуємо такого зниження і далі, надіючись на роботу наших військових і всіх дотичних до цього процесу людей», – зазначив Сольський.

Тимчасовому коридору довіряють: цим маршрутом почали заходити в 10 разів більші кораблі ЄС втратив контроль над зерновою боротьбою в Україні, — PoliticoТимчасовому коридору довіряють: цим маршрутом почали заходити в 10 разів більші кораблі В ООН не задоволені новим морським коридором для експорту зерна з УкраїниТимчасовому коридору довіряють: цим маршрутом почали заходити в 10 разів більші кораблі У Румунії пояснили, чому не стали забороняти українське зерно слідом за ПольщеюМорський агроекспорт з України

У серпні ВМС ЗСУ оголосили про відкриття тимчасового маршруту, яким можуть скористатися цивільні судна, в першу чергу ті, що перебувають в портах Великої Одеси з 2022 року та не змогли вийти у море через військову агресію РФ.

В результаті 16 серпня з Одеського порту вийшло перше таке судно — контейнеровоз Joseph Schulte (прапор Гонконг) , після нього — ще чотири судна. 

У вересні з порту Чорноморськ вийшло ще одне судно з зерном. Ще п’ять іноземних балкерів чекали на завантаження.

У вересні новим тимчасовим коридором до портів Великої Одеси зайшли два перших цивільних судна під завантаження. Згодом одне з цих суден (Resilient Africa) вже вийшло «гуманітарним коридором» в напрямку Босфору з 3 тис. пшениці. Друге судно (балкер Aroyat) тоді завантажувалось українською пшеницею для Єгипту, після цього воно вийшло до Туреччини.

Всупереч агресії РФ з портів Великої Одеси вийшло кілька суден з продовольством

Джерело

Новости Крыма