На вулиці Червоного Хреста, 9 в Луцьку працює одне з перших в Україні та перше на Волині відділення підвищеної доступності від ПриватБанку. Його роботу презентував директор Північно-Західного макрорегіонального управління Юрій Войтенко.
Захід організували 4 грудня. Про це повідомляє Бізнес.Район.
Нове відділення спроєктували з урахуванням державних будівельних норм України та найкращих практик вимог доступності. Приміщення обладнане спеціальним пандусом, розширеними дверними отворами без порогів для зручного пересування, просторими коридорами, зручним санвузлом.
Окрім того, потурбувалися про адаптовану касову зону, візуальні елементи доступності, тактильні смуги та індикатори, написи й позначення шрифтом Брайля.
«Я в розпачі від того, що до цього підштовхнула війна, але радий, що наш великий банк долучився до реалізації національної стратегії безбар’єрності. Є програма, яку затвердив Уряд, вона розписана на шість років. Ми для себе зрозуміли, що у нас ця програма не повинна мати терміну, вона буде постійно», – зазначив Юрій Войтенко.
Він додав, що перші три відділення підвищеної доступності ПриватБанк відкрив у листопаді цього року у Костополі на Рівненщині, в Луцьку та Кропивницькому. Минулого тижня таке відділення почало працювати й у Дніпрі.
«Це – наш пріоритет і ми тільки на початку. Цього року буде 10 відділень, які схожі на це відділення з підвищеною доступністю. Наступного року їх стане більше», – сказав керівник.
Також Юрій Войтенко розповів, що ПриватБанк уже має 15 операторів, які можуть консультувати клієнтів мовою жестів у режимі відеоконференції у Приват24. Вони пройшли спеціальне навчання та вже розпочали надання послуг людям з порушеннями зору.
«Ось буквально кілька місяців, як у нас цей сервіс з’явився, і перші відгуки дуже схвальні. Ми будемо вчити ще більше операторів, щоби не допускати довготривалого очікування, якщо всі інші зайняті», – зазначив Войтенко.
Присутнім провели екскурсію новим відділенням з підвищеною доступністю. Приміщення проінспектували жінки з інвалідністю – Леся Хижун, яка має порушення зору, та Богдана Караванська, яка користується колісним кріслом.
Пані Леся Хижун зазначила, що у порівнянні з іншими відділеннями банків, це є значно комфортнішим.
«Але перш за все, в будь-якому відділенні банків найперше ми звертаємо увагу на те, щоб зважали на людей. Має бути людяність, привітність і бажання допомогти. Коли чогось не вистачає, це завжди можна компенсувати ставленням персоналу. Тут це відчутно», – сказала жінка.
Також вона висловила побажання, що для людей з порушеннями зору важливе озвучування терміналів, банкоматів та онлайн-сервісів банку. Окрім того, жінка розповіла про перешкоди, які мала раніше при продовженні терміну дії картки. Усі зауваги у відділенні записали та пообіцяли попрацювати над їх вирішенням.
Богдана Караванська сказала, що відділення для неї є повністю доступним.
«Тому, що є адаптована каса, вона низька, я бачу і працівника каси, і можу сама все зробити без сторонньої допомоги. Пандус дуже хороший, там маленький кут, що легко по ньому заїхати. І двері легкі. Бо переважно ти заходиш, а тебе дверима назад притискає. А тут двері легкі, відкрив і ти добре заїхав. Чудово, що є туалет. Це дуже важливо. На жаль, у нас досі такі вбиральні рідкість, якими людина з інвалідністю може безперешкодно користуватися», – зазначила жінка.
Наостанок експертки подякували за пророблену роботу та побажали не зупинятися на досягнутому, адже підвищена доступність приміщень важлива не лише людям з інвалідністю, але й усім українцям: батькам з дитячими візками, людям, що тимчасово користуються милицями чи мають обмеження рухливості.