Україна відкрила свій павільйон на Всесвітній виставці EXPO 2025 в Осаці, що в Японії.
Український павільйон назвали «Не для продажу», повідомили в Міністерстві економіки.
Відкриття павільйону відбулося 13 квітня. Як зазначили в Мінекономіки, у ньому Україна презентувала власне бачення цінностей майбутнього.
За словами глави відомства Юлії Свириденко, відкриття цього павільйону — це стратегічна можливість показати світові наші цінності та стійкість.
«Ми демонструємо, що навіть у найскладніших умовах українці продовжують боротися, розвиватися, ставати інноваційними. Для мене це також можливість показати наш економічний потенціал – розповісти історії підприємців, які попри війну і руйнування відновлюються, виходять на нові ринки й вражають світ», – каже міністерка.
Замість товарів у павільйоні представлено 18 предметів, кожен з яких символізує людську цінність – свободу, гідність, стійкість тощо.
Це, зокрема, каска від ДТЕК, чиї працівники відновлюють електропостачання під постійними російськими обстрілами, прострілена сирена сигналізаційної системи Ajax, колба нафти від найбільшої нафтогазовидобувної компанії України «Укрнафта».
Кожен об’єкт має справжній штрих-код, який відвідувачі можуть сканувати за допомогою спеціальних сканерів, а замість цін на товари можна побачити на екрані відеоісторії з України.