Компанія МХП офіційно придбала ковбасний бренд з Луцька

Компанія МХП офіційно придбала ковбасний бренд з Луцька

Компанія МХП отримала підтвердження від АМКУ про дозвіл на придбання 100% корпоративних прав у ТОВ «Український м’ясний хутір».

Про це повідомила пресслужба компанії.

Отримання дозволу від АМКУ стало останньою умовою для закриття угоди. Після відновлення доступу до реєстрів угода буде завершена, і МХП отримає 100% ТОВ «Український мʼясний хутір».

У ТОВ «Український Мʼясний Хутір» змінюється структура власності, але операційно і фінансово компанія залишається автономною. МХП планує посилити команду додатковими ролями та співробітниками, які допоможуть досягати нових цілей і реалізувати амбітні проєкти, але при цьому децентралізоване ухвалення рішень залишається за управлінською командою УМХ.

«Ця угода є справжньою win-win історією: МХП зміцнить позиції у кулінарному напрямі, а ДМИТРУК-ФУДЗ зосередиться на глобалізації снекового бізнесу та вдосконаленні якості у всіх аспектах діяльності. У результаті в Україні зростатимуть і зміцнюватимуться одразу два успішні бізнеси, створюючи нові можливості та перспективи. Водночас ми зосередимось на тому, щоб перехідний етап був легким і непомітним для команди, партнерів і ключових бізнес-процесів» – відзначив Тарас Скорупський, СЕО компанії ДМИТРУК-ФУДЗ. 

Читайте також: Ковбасний бренд з Луцька змінить власника

 

Довідково: ТОВ «Український Мʼясний Хутір» виробляє продукцію під брендами «Мʼясний хутір» та Parowki. Угода не стосується ТОВ «ДМИТРУК-ФУДЗ», яке виробляє снеки під брендами «Дмитрук» (KABANOSY) та «Чікенззз».

 

Джерело

Новости Крыма