Інді-розробник ігор з Одеси створив гру Broken Life про кота-військового й зруйнований війною світ

Кадр з гри BROKEN LIFE. Зображення надане розробником

Інді-розробник ігор з Одеси Костянтин Реус випустив пригодницьку гру BROKEN LIFE в стилі «Наведи-і-Клацни». Події в грі розгортаються у світі, поглинутому війною.

Про це розробник розповів у релізі, наданому Район.Культура.

У центрі оповіді – кіт Лео, колишній солдат, який повертається до свого міста. Його історія сповнена самотності та виснаження після пережитих років війни.

Як розповідає Костянтин, герою потрібно відновити своє зруйноване життя, впоратися зі своїм горем і з’ясувати долю своєї сім’ї під час окупації. Але те, що спочатку здається зрозумілим і простим, швидко виявляється оманою. Будинок приховує багато темних і загадкових таємниць.

«Як одноосібний інді-розробник з України, я спирався на власний життєвий досвід під час війни, аби створити цю розповідь», – пояснює він.

Кадр з гри BROKEN LIFE. Зображення надане розробником1

Роботу над грою Костянтин Реус розпочав в березні 2023 року. У квітні 2025 року Реус випустив у дочасному доступі свою гру BROKEN LIFE у цифровому магазині Steam.

Розробник зазначає, що ігровий процес у грі не лінійний і рішення гравця впливатимуть на розвиток історії. Також у ній немає на 100% позитивних чи негативних вчинків. Гравець має можливість обирати, яким шляхом довести головного героя до кінцевої мети.

Кадр з гри BROKEN LIFE. Зображення надане розробником2

Долаючи свій шлях, Лео буде зустрічати численні перепони і виклики. Аби їх вирішити йому знадобиться допомога гравця – його логіка і креативність. Головоломки у грі, в першу чергу, слугують сюжету, а не ігровому процесу. Деякі з них є простими, а деякі можуть бути вкрай складними.

«Головним стовпом гри є її візуальне наповнення. Кожна деталь ретельно продуманого середовища викликає цілий спектр різноманітних почуттів і створює неповторну похмуру атмосферу. Оточення наповнене спогадами про минуле життя, яке вже не повернеться. Натомість, Лео спостерігає численні руйнування, яких зазнало його рідне місто, перебуваючи під тривалою окупацією. Авторський стиль візуалізації заснований як на власному баченні, так і на реальному спостереженні, а також численних фотографіях та відеозаписах зруйнованих та спустошених міст», – пояснює Костянтин.

Кадр з гри BROKEN LIFE. Зображення надане розробником3

Творець гри зізнається, що сценарій був написаний серед хаосу та страху від російських бомбардувань його рідного міста. 

«Це глибоко особиста історія, що народилася з моєї боротьби з депресією, панічними атаками та непереборним горем війни. BROKEN LIFE – це мій спосіб впоратися зі своїми почуттями», – додає автор.

Усі діалоги та катсцени (епізод у відеогрі, в якому гравець має малий або не має ніякого контролю, – прим. ред.) BROKEN LIFE за допомогою штучного інтелекту озвучені 17 мовами. Однак гравці зможуть вимкнути цю функцію, якщо захочуть зосередитися на тексті. 

«Зроблено з серцем. Як одноосібний розробник, я вклав своє серце, душу і сльози в кожен аспект цієї гри», – зізнається Костянтин Реус. 

Читайте також: Розробники з Рівного випустили інді-гру Bosorka про закарпатську відьму та українських міфічних істот

Джерело

Новости Крыма